South-Africa update 12 apirl 2006 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van cindy groot - WaarBenJij.nu South-Africa update 12 apirl 2006 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van cindy groot - WaarBenJij.nu

South-Africa update 12 apirl 2006

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg cindy

11 April 2006 | Nederland, Amsterdam

Hello people!

Jaja, change of plans, we are in Zuid-Afrika sinds 2 april! Na een lange vliegreis via Hong Kong opgehaald door vriend van Patrick van Johannesburg airport.

Eerst een weekje lekker gechild bij Ryan (vriend van pat) in Ventersdorp vlakbij Johannesburg. We hebben de township bezocht en z'n eerste hostfamilie. Ook veel bij mensen op bezoek geweest,lekker gegeten en in een speedboad gecrused. Op een gegeven moment is Ventesdorp te klein voor ons en gaan we met de bus richting Capetown. Helaas werd dit een 21 uur durende busreis, waarbij een keer de shokbreker brak en een keer de v-snaren. Afijn aangekomen in Cape Town maakte het mooie uitzicht alles weer goed! We zijn naar Clifton Bay gegaan en lekker gezond, we hebben nog heel de week super mooi weer gehad, maar nu wordt het herfst dus we zullen zien! 28 mei gaan we terug naar Bangkok om nog een maand in Thailnd te genieten van al het moois, maar tot dan....Africa here we are! We gaan via de kustlijn omhoog trekken en nog de andere hostfamilie bezoeken van Pat, dus we houden jullie uiteraard op de hoogte van al het goeds dat wij gaan beleven haha!

Veel liefs van ons en blijf vooral schrijven want dat is super kick en cool enz....

Kus van pat en mij (Cindy:tijdelijk plaatsvervanger van patrick de getalenteerde verhalenschrijver;-)

  • 11 April 2006 - 18:42

    Ann:

    Ja......zo gaat het. Gewoon heerlijk doen wat je hart je ingeeft. In elk geval goed te horen dat jullie weer veilig zijn aangekomen en supercool om even met mijn meissie!!!!!!!! te chatten. Nog heel veel plezier. Dikke hug van die mama en Hans

  • 11 April 2006 - 18:42

    Tantepollewop:

    Nou cindy jij kan er ook wat van. Het klinkt goed. Veel plezier nog daar en tot de volgende keer op msn. Dikke kus van mij en Hanno(de Plaagkop)

  • 11 April 2006 - 19:13

    Lonneke:

    Hé levensgenieters!!

    Gaaf hoor, ineens in Afrika...zal wel raar zijn en heel anders. Maar ja, genieten maar weer! Hier in NL is nog geen lente te bekennen, koud, nat en zeikerig!! We zijn weer begonnen bij de Eft, alsof je niet weggeweest bent. Wel gezellig en ook oké om terug te zijn, tenminste zo voelt het voor mij. Leuke nieuwe mensen waar ik nu al lol mee heb en natuurlijk Charis, Kim, Marcia etc Geen gekke nieuwtjes nog...

    Have Fun en chill!!
    XX Lonneke

  • 11 April 2006 - 19:27

    Sas En Han:

    He, komt me bekend voor. Goed verhaal, even een kleine verandering van richting. Misschien kun je ook nog even kort Canada aandoen. Jullie hebben een goed avondje stappen met jullie neefjes en nichtjes gemist, maar dat kan zeker over een paar maanden weer goed gemaakt worden. Veel plezier in Afroland. Sas en Han.

  • 11 April 2006 - 19:28

    Yasmin:

    hey cin en pat hier dan eventjes een berichtje van mij..in alle drukte..
    wat coool dat jullie nu in zuid-afrika zitten...geniet lekker en ik hoor jullie als jullie terugh zijn groetjes en kusjes van mij en stephy

  • 11 April 2006 - 22:10

    Nichtje Tessa:

    Heej

    Net alsof Africa naast de deur ligt ;) Als jullie dan toch continent aan het hoppen zijn, mogen jullie ook wel bij mij langs komen hoor...Wel f wat anders dan Azie en Africa (en wat kouder), maar super leuk!
    Heel veel plezier!!

    Liefs Tes

  • 12 April 2006 - 02:32

    Broer Van Dreadlokje:

    mooi!

  • 12 April 2006 - 06:02

    Kimmie:

    Hoooooooooooooi...damn...
    jullie hebben het echt goed! Africa...ik wil! haha geniet ook maar heel veel voor mij...ik wil het hier voelen! in dit koude landje!
    Ik heb zon nodig hahaha
    Veel plezier nog
    kizzzz kim

  • 12 April 2006 - 07:53

    Tim:

    Huh?????? Ineens in Afrika???? Nou ja, ik snap het niet meer hoor, hoezo ineens naar Afrika? Wel vet om weer terug te zijn zeker of niet. Gaan jullie nog naar de wildcoast of nie? Dat is echt mooi. Well, have fun!!!

    Grt. + xxx Tim

  • 12 April 2006 - 09:01

    Tattootijn:

    Griesmeelpudding

  • 12 April 2006 - 09:50

    Freek:

    Klinkt chill!!
    Ben nu in thailand, Ko Tao en ga vanavond een lange reis tegemoet naar Sumatra om wat surf actie en wildernis te beleven... Maar mooie wijziging en be back in Thailandia!!
    Freek

  • 12 April 2006 - 13:00

    Dees:

    Hee Luitjes!

    Ik zit hier op mijn werk en Tim vraagt zich de hele dag al af hoe in godsnaam jullie 'íneens' in Zuid-Afrika terecht zijn gekomen...!!!
    We hebben het vandaag al menig keer over jullie gehad en een beetje lopen fantaseren over reizen... :-)
    Maar dan draait Tim zich om, en heeft het erover dat het volgende lesuur weer begint... :-s

    Hier dus een ilusie, voor jullie de vette werkelijkheid!!!! ;-)

    P.s. Ga voor die kooiduik met witte haaien nu jullie toch in Zuid-Afrika zijn... :-p

    Dikke knuffel Dees

  • 12 April 2006 - 13:04

    Ludy:

    Nou jullie houden het nogal uit daar in die verre landen. Missen jullie ons kikkerlandje nog niet? Nou nog veel plezier daar en de groeten van ons allemaal.

  • 12 April 2006 - 19:29

    CorNinja:

    Leuk even de wereld over crossen, nog even en je pakt een tripje naar een andere planeet. Wat zijn grenzen toch eenvoudig....
    te nemen.

  • 12 April 2006 - 19:45

    Claire:

    Heeeeee!
    Nou dat is een verassende wending....wat gaaf joh!
    Veel plezier daar dan maar. Cin er zit in Gana (wet niet of je daar heen gaat) een hele gafe dansgroep: Noyam dance company. Heb ik twee keer mee gedanst zou je eens voor de grap heen moeten gaan als je toch in de buurt bent.
    kusssssssss Claire

  • 13 April 2006 - 10:08

    Aline -pien:

    Hey wereldreizigers!!!!!
    wat een raar idee helemaal weer in een ander werelddeel ander cultuur... ik hoop dat jllie een goeie keus hebben gemaakt en dat het allemaal goed gaat/.... wij gaan moregen 5 dagen naar parijs.. ook leuk he hihihihi......vast geen cultuur schok.... nou dike zoen en knuffels... ik begin jullie nu wel te missen hoor Wij gaan weer een familie vakntie organisere hoor vind je ook niet als jullie weer terug zijn>?? Liefs van ons allen!!!!Aline en co

  • 17 April 2006 - 17:18

    HAnno:

    HA kinders, zo te lezen gaat het goed dus gewoon doorgaan nog 3 continenten en dan hebben jullie ze allemaal gehad.
    nou we gaan het wel weer horen kus van MA en mij trouwens we zijn lekker met de pasen weggeweest en nu weer aan de slag.

  • 18 April 2006 - 05:49

    Ann:

    Na een heerlijke pasen nu weer de realiteit. Dus huis aan kant, vakantie plannen, aan de salsapartys. Net als jullie beetje hoppen. Mijn gebied is alleen kleiner en grenzen sneller bereikt. Nog veel plezier daar!

  • 27 April 2006 - 19:26

    Inge:

    Hallo Cindy en Patrick,

    Hoe gaat het met jullie. We beginnen jullie wel te missen hoor! Waar zijn jullie? Ff wat over ons dan maar. Camping begonnen. 1 week vrij vanaf morgen. Kim elke dag repeteren voor Musicals Ahoy. Reist vanaf de camping naar locatie. Komt elke nacht laat weer thuis. Fotosessie gehad in Amsterdam bij Focus. Frank zijn beugel is er vandaag uitgegaan. Letterlijk lachen. Nee, echt mooi. Nou Cin, je herkend bijna niet meer terug. Een heel zware stem, die Frank. Verder heeft Roel een nieuwe baan. Echt leuk. Af en toe naar Hongarije in de toekomst. Oh ja, Frank is nu 1.80m. Hij moet nog ff groeien naar de 1.96m!? Echt een toffe boy!. Tja, verder gaat het goed met ons. Lekker werk. Tegenwoordig leuk met Rob. En.. BSI doet het heel goed. Oh ja, we gaan de garage ombouwen naar een muziekstudio. Een deur in de kamer naar de studio. Later wellicht te gebruiken als eetskamer of slaapkamer of hobbyruimte. Nou Cin, ik weet zeker dat je dit leuk vindt om te horen. bibi babe. I love you!! en.. Ik mis je, heel erg.

  • 28 April 2006 - 07:24

    Ann:

    Nog niets vernomen dus ik neem aan dat jullie nog heerlijk rondtoeren. Ben echt weer benieuwd naar jullie verhalen. Hier schijnt gelukkig de zon ook meer, dus lekker naar buiten. Mijn expositie loopt lekker. Ik hoor leuke reacties en een nieuwe komt er ook alweer aan. Ik heb op mijn motor getoerd en het is toppie! Zo'n leuk ding. Mijn salsales gaat ook erg goed en mag al meedoen met de gevorderen die na ons komen. Ja mams, gaat speedy. Ws volgende week naar Frankrijk. Ik mis jullie echt maar dat is mijn probleem :-)Veel kisses xxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

cindy
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 129
Totaal aantal bezoekers 41765

Voorgaande reizen:

03 Februari 2006 - 03 Juni 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: