Alive and kicking - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van cindy groot - WaarBenJij.nu Alive and kicking - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van cindy groot - WaarBenJij.nu

Alive and kicking

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg cindy

06 Februari 2006 | Thailand, Bangkok

Beste vrienden en familie,

We zitten hier in het chaotische Bangkok en hebben het prima naar ons zin! Na een lange vliegrit met vertraging van 3 uur, omleiding via Muscat en heel veel belevenissen, zoals Aziatische berggeiten in het vliegtuig zijn we dan eindelijk hier. Oververmoeid en heel heet hebben we uiteindelijk een hotel gevonden en vreselijk lekker gegeten. Hotel is ok en zo'n 10 euro met z'n tweeen. Vandaag onze eerste dag hebben we drie tempels bezocht met onze prive tuk-tuk chauffeur! Weer lekker gegeten en geshopt op het overdrukke Khao San Road, veel backpackers te zien, maar ook veel uitlaatgassen ingeademd, vandaar dat we een ticket richting Koh Samet hebben gekocht! Woensdag gaan we met de bus daarheen. Ook hebben we een uur durende Thaise massage gekregen voor 180 Bath=3,50!!Biertje(660ml)is zo'n 1 euro. Uiteten voor 6 euro met z'n 2-en! Kicke dus! Morgen gaan we verder touren naar tempels envanalles...Dan eindelijk ff relaxen op het strand!

Veel liefs en succes daar in het koude kikkerlandje van ons! Hier is het lekker 30 graden hihi!

Kusss Ons!

• 05 Februari 2006 - 18:39

Pollewopje:

Nou ik hoor het al weer jullie zijn veilig aangekomen en hebben het lekker geniet er maar van. Ik heb net je rekening geplunderd nou ja teruggeboekt dan een beetje naar je spaarrek. Alles goed hier koud en nat. Mies gaat morgen op wintersport en de verhuizing schiet op. Ik wil trouwens ook wel zo`n thaise massage lijkt me lekker.

• 05 Februari 2006 - 19:15

Alien Pien:

he lieve schatten gaaf om wat van jullie te horen IK ZOU WEL EVEN MEE WILLEN KIJKEN BIJ JULLIE .. OF ER VEEL VERANDERD IS NOG DRUKKER EN VIEZER.... DUURDER...
    WAT IS DAT GENIETEN HE DAT ALLES TOCH VEEL GOEDKOPER IS ....
    STRAKS NOG MEER ALS JE EEN BEETJE VAN HET TOERISMA WEG BENT...WIJ ZIJN ALLEMAAL VERKOUDN KOORTS EN NIET LEKKER DUS !!! MMAR DAT GEEFT NIET KOMEN WEER BETERE TIJDEN!!!1 HEL VEEL LIEFS GENIET VAN HET LAND DE MENSEN EN ELKAAR!!!! lIEFS ZOEN aLINE!!!1

• 05 Februari 2006 - 19:24

Dees:

Hee luitjes!

Wat een deja-vu's hier na het lezen van jullie berichtje!!! Ok...behalve dan die Aziatische berggeiten in het vliegtuig... Pat, weet je zeker dat het berggeiten waren en niet gewoon een klein, ongeschoren aziaatje??? Zo'n lange reis kan vel met je doen hoor... ;-)

Zo'n stad is echte chaos als je daar opeens middenin komt, laat staan als je dalijk een tijdje langs de rustige kustplaatjes etc. hebt gereisd en je komt weer terug in such a city as bangkok!!! :-)

Geniet er lekker van met z'n twee voor de volle 100%, want niets is mooiers dan dit...

Dikke knuf Desi

• 05 Februari 2006 - 20:12

Marijke:

Hallo Pet en Cindy,
    Blij dat jullie goed zijn aangekomen en nu genieten maar he veel liefs Cor en Marijke

• 05 Februari 2006 - 20:18

CorNinja:

Wat is het leven toch zwaar he.....
    Lange vliegreis, berggeiten naast je in het vliegtuig allemaal vieze uitlaatgassen en biertje van bijna 1 liter voor maar 1 euri.
    Nou ik wil wel met jullie ruilen hoor. Maar goed geniet ervan en laat snel maar weer wat horen,later......

• 05 Februari 2006 - 20:28

Kimmie:

Hallo lieverds...
    Wat helemaal super super super geweldig om te horen dat jullie het zo lekker hebben! Ik ben dus echt zwaar jaloers op jullie haha zo te horen ga ik dat ook nog eens doen...laterrr!
    Nog waanzinnig veel plezier en geniet ervan!
    Blijf deze mailtjes maar sturen! Geweldig!

Dikke kus en knuffel kim

• 05 Februari 2006 - 21:08

Renaldo En Natascha:

Klinkt allemaal super!! Een klein beetje jaloers zijn we wel!! ;) We wachten met smart op jullie foto´s!! HAVE FUN!! Liefs Rick en Natas

• 05 Februari 2006 - 21:11

Rinette:

Heee Moppedoosje,..

Gelukkig goed aangekomen.
    MOOI !
    Mis je wel hoor op het werk .. dat gekakel van je :)
    Laat gauw wat van je horen sweety en groetjes aan je manneke.
    Take care en GENIET VAN JE REIZ ..
    Ben trot op je dat je dit heb kunne bereiken.
    -x-x-x-x-x-x-x-x-

• 06 Februari 2006 - 08:22

Jennifer:

Eej you! Helemaal goed dat jullie het naar jullie zin hebben... Volgens mij heb ik me per ongeluk verwijderd uit de mailinglist...dus voeg me weer ff toe... jenniferfreriks@hotmail.com kusssssssss and have fun you both

• 06 Februari 2006 - 09:56

Tim:

Wazzuuup my bebe and Frau!

Echt lachuh. Tsja, dat bankok een ongezonde stad is valt te verwachten, maar wel tof om mee te maken. De echte tropische stranden komen dus al snel. Ik ben benieuwd. Dat een biertje maar 1 euri kost is wel errug relax ja, maar niet allebei met een buikje terug komen he!
    Take of each other,

Peace, Dr. Evil

• 06 Februari 2006 - 15:11

Leon, Debby, Senna:

He Pat en Cin,
    klinkt allemaal waanzinnig lekker. Jammer dat we jullie niet hebben kunnen uitzwaaien, maar wel leuk om zo jullie vakantie een beetje te volgen. Nog heel veel plezier op jullie reis.
    Groetjes Leon, Debby en Senna

• 06 Februari 2006 - 18:32

Sas En Han:

He jullie,
    We hebben gisteren een ticket gekocht en zijn over 3 dagen op Koh Samet. FF chillen op een bounty-eiland zou geen gek idee zijn, zeker na de uitlaatgassen van Bangkok. Hebben jullie ook als Michael Jackson gelopen, met mondkapje? Zeker een erg gave stad en ook supergoedkoop en lekker eten van de straat. Al die waarschuwingen over het eten vallen erg mee, wij hebben in Thailand niets opgelopen. En Pat, was het een vrouw die de massage gaf of een shemale. Als jullie op Koh Samet zijn moet je echt de ananas en banaan met vanillesaus proberen. En als je dat lang genoeg volhoudt kom je nog als sumoworstelaar terug ook.

De beste tip die ik kan geven, is de tip die wij in Guatemala kregen: Take it easy.
    Sas en Han

• 06 Februari 2006 - 20:34

Gerard En Diana:

Dat jullie het zo naar je zin hebt is oke hoor, maar je hoeft het niet zo in te wrijven dat het bij jullie zo lekker warm is en hier niet. Pas op hoor!! Veel plezier en de groetjes van ons.

• 06 Februari 2006 - 21:53

Marroysje:

leuk he Bangkok en zeker die winkelcentrums daar kunnen ze hier nog wat van leren!!
    Koh Samet is echt super tof is een natuurreservaat wisten jullie dat o,ja je moet er niet in het weekend heen is het er heeeeel druk gaan al die thaien er heen om weekend te houden, dat hadden mars en ik toen, hadden bijna geen huisje toen haha echt lache!
    Nou veel plezier en lekker veel eten is echt héérrlijk
    See Ya!
    Roy

• 07 Februari 2006 - 03:34

Tessa:

Kia Ora
    Ja Bangkok is n beetje chaotisch maar wel heel leuk, gezellig met al die kraampjes op Khao San road, waar je voor 20 Bath heerlijke Pad Thai kan smullen. Je moet ook zeker de fruit-shakes proberen jammie. :D
    Nou geniet ervan en doe de monikken de groeten van mij.
    Kus Tes

• 09 Februari 2006 - 19:46

Aline-pien En Co:

Lieverds!!!! Oh oh wat een leuke foto's !! wij hier maar in de kou brrrr. Goede reis naar de relax oorden!! lekker bruinen, liggen ,genieten even vakantie houden!!!1 Liefs dikke knuffel van ons!!!!oh ja Pat Noa zag een jongen met dezelfde haren als jij en zei:.."mam die jongen heeft ook chippieharen netals Patrick!!!"lachen he . smak..

• 11 Februari 2006 - 12:04

Ik!:

hihi maar ik ben lekkr net trug van duitsland en ik heb heerlijk in een halve meter poeder geboard!maar ik ben dus weer terug tis een leuke site, een beetje weinig fotooos pet doe is beter je best man!!en als je niet meer ken plaatsen stuur dan ook een paar naar pa ma en mijmij nat.!maar ik heb echt lekker geplankt,t jumpen gaat beft lekkr en ik ben echt hard op mn plaat gegaan!!iedereen zat te kieken naar m,n mooie techniek!!!kus later meer!doe voorzichtig en zie jullie snel!!xxx