f kort, langere verhaal komt nog - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van cindy groot - WaarBenJij.nu f kort, langere verhaal komt nog - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van cindy groot - WaarBenJij.nu

f kort, langere verhaal komt nog

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg cindy

08 Maart 2006 | Vietnam, Hanoi

Heel erg leuk al jullie reacties!!!Bedankt

Pa en ma bedankt voor de extra fotoruimte 200 foto's is wel f genoeg!!!thanx

We zijn vandaag aangekomen in de bergen van dalat,nu erg moe na al die foto's in de fotomap zetten (rond de 100 erop gezet).

Het verhaal volgt later!!!

thank you all, love u all!!!!

dikke kus pat en cin

  • 08 Maart 2006 - 10:37

    Tijn:

    gaaf om te zien. Ik zie je odol drijven bij de gekantelde waterfiets.Ga bij de crazy monk langs in Dalat. Kun je lachen.

    X

  • 08 Maart 2006 - 11:15

    Aline-Pien:

    Jeetje wat een gave foto's. de kids vinden het geweldig apen krokodillen, spinnen en vlinders .......jullie zien er goed uit!!
    ik wil ook!!!!!!!!!!
    Heel veel liefs!!!! bij ons alles oke.. k.. weer ik ben het nu zat die sneeuw regen en lou!!1
    Ik wil zon!!!!
    Dikke zoen!!!!!!! love you!!!

  • 08 Maart 2006 - 13:46

    Ann:

    Prachtig, prachtig, allemaal even mooi. Kan het bijna niet aan :-)Die duinen, dat zand, de zonsondergang. De struisvogels hebben geen helmpje op Cin, zie ik! Ik wacht met plezier op jullie verhaal. Liefs and hugs.

  • 08 Maart 2006 - 14:58

    Jennifer:

    Super gave foto´s Cin!! Maaruhh dit kan je echt niet vergelijken met de Efteling...Djiezus wat is het mooi daar... XXX

  • 08 Maart 2006 - 21:03

    Claire:

    Zo hallo dan!!!! Wat een coole foto's!!!
    Die zandduinen, waar is dat eigenlijk?
    Jullie zijn ook al lekker bruin zeg.
    Dikke kus Claire

  • 08 Maart 2006 - 21:03

    Claire:

    Zo hallo dan!!!! Wat een coole foto's!!!
    Die zandduinen, waar is dat eigenlijk?
    Jullie zijn ook al lekker bruin zeg.
    Dikke kus Claire

  • 09 Maart 2006 - 23:01

    Berry:

    Hi Cindy en Patrick . Een gave vacantie , die nog menig jaar omhoog zal borrelen. Zit het eigenlijk lekker achterop de struisvogel?
    He nog veel plezier en kijkgenot.
    Groetjes Berry

  • 12 Maart 2006 - 04:10

    Hij Die Net Zo Ver Springt Als Pet!!:

    hallo dude en dudin!!les deux alpes was supervet!tis nu 5 uur sochtends en ik ben net terug!!pet twas poederparadijs!!heel veel offpiste geweest meer dan onpiste en gejumped t ging echt lekkr, supervet!!dus kom maar op ik ken je hebbn!!ik ga nu ff tukken ik tik binnenkort wel weer verder en dan kiek ik ffies naar jullie kiekies!!xx van sneeverslaafde mies!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

cindy
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 91
Totaal aantal bezoekers 41790

Voorgaande reizen:

03 Februari 2006 - 03 Juni 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: